Ko tu gali prašyti?
Įgyvendindami netinkamo įvykdymo teises, negalite iš karto reikalauti nutraukti sutartį be tolesnių veiksmų. Iš pradžių, jei trūkumo nepavyksta pašalinti be nepagrįsto delsimo, galite prašyti pristatyti naują prekę. Tačiau šis reikalavimas neturi būti neproporcingas dėl daikto trūkumo pobūdžio. Jei defektas yra tik dalis prekės, pirkėjas turi teisę keisti tik šią dalį. Tik tada, kai tai neįmanoma, pvz., dėl to, kad atitinkama prekė nebegaminama, galite prašyti atsisakyti sutarties. Jei trūkumas gali būti pašalintas be nepagrįsto delsimo, jūs turite teisę reikalauti, kad defektas būtų pašalintas nemokamai. Tik tuo atveju, kai tas pats šalinamas defektas kartojasi pakartotinai, t.y. ne mažiau kaip tris kartus, arba vienu metu atsiranda keli daikto trūkumai, galite rinktis naujos prekės pristatymą, nekokybiškos dalies pakeitimą ar sutarties atsisakymą. Jei netaikote nė vieno iš šių dalykų, turite teisę reikalauti pagrįstos nuolaidos pirkimo kainai.
Greičiausiai pretenziją išnagrinėsite pateikdami pretenzijas dėl prekių tiesiogiai įgaliotame aptarnavimo centre. Jų sąrašą galite rasti su gaminiu pateiktose instrukcijose arba garantiniame talone, jeigu jis išduotas prekei.
Jei prekėms nėra įgalioto aptarnavimo arba norite pateikti pretenziją tiesiogiai su mumis, tai galite padaryti dviem būdais. Kartu su prekėmis rekomenduojame pateikti prekės įsigijimą įrodantį dokumentą ir užpildytą pretenzijos formą. Jūsų skundas bus priimtas ir išnagrinėtas greičiau.
Skundą galite pateikti asmeniškai biure Česká Třebová, Kubelkova g. 1789, arba Albrechtice 52 Lanškroun (susitarus telefonu 777 96 96 03), arba siųsti Č. Třebová.
Jei norite skųstis dėl sunkiai transportuojamų prekių, pirmiausia nurodykite skundą el. paštu info@garden-parts.cz
Priimdami prekes iš vežėjo, atidžiai patikrinkite pristatytas prekes, siuntą.
Jeigu prekė yra pažeista, nors pakuotė ir nepažeista, privalote nedelsiant informuoti mus tel.777 96 96 03.
Tokiu atveju rašykite el. paštu info@garden-parts.cz, kur mes jums padėsime individualiai, arba skambinkite 777 96 96 03.
Susisiekite su mumis ir apibūdinkite su produktu susijusią problemą. Suteiksime Jums išsamią ir profesionalią informaciją, pasakysime, ar tai tikrai defektas ir ar galima jį pašalinti patiems, ar būtina pradėti skundimo procedūrą.
Nėra jokių mokesčių, susijusių su galiojančios pretenzijos apdorojimu.
Jei siunčiate prekes atgal į įmonę, visada pridėkite šiuos dokumentus:
Skundas turi būti išnagrinėtas per įstatymo nustatytą 30 kalendorinių dienų laikotarpį. Šis laikotarpis prasideda kitą dieną po prekių pristatymo į įstaigą ir baigiasi, kai įstaigoje išnagrinėjamas skundas.
Jokios vartotojo teisės negali būti taikomos dovanoms, kurios teikiamos visiškai nemokamai. Tokios prekės atitinka Dovanų sutarties sąlygas ir visus standartus pagal galiojančius Čekijos teisės aktus.
Kaip veikia gaminio garantija.
Kaip ir bet kuris verslas, mūsų verslas turi savo taisykles ir sąlygas.
Jei išsirinkote prekę ir pastebėjote, kad ji jums netinka, turite galimybę prekę grąžinti per 14 dienų. Formą galima atsisiųsti čia.