Taisyklės ir sąlygos

Parduotuvės operatorius ir prekių tiekėjas:
Sodas - dalys s.r.o.
Būstinė:
Mladějov na Moravě 153
Mladějov na Moravě 56935
ID: 01786741
PVM mokėtojo kodas: CZ01786741


Pasiteirauti telefonu: +420 467 77 10 10 (darbo valandomis 8 - 16 tik čekų ir anglų kalbomis), arba +420 777 96 96 03 (darbo valandomis 8 - 17 I - Š tik čekų kalba).
paštas: info@garden-parts.cz

1. Bendrosios nuostatos

Šios sąlygos taikomos perkant internetinėje parduotuvėje www.garden-parts.lv Sąlygose apibrėžiamos ir nurodomos pardavėjo (operatoriaus, tiekėjo) ir pirkėjo (vartotojo, užimančio klientą) teisės ir pareigos. Visi sutartiniai santykiai sudaromi pagal Čekijos Respublikos teisinę tvarką. Jeigu sutarties šalis yra vartotojas, verslo sąlygų nereglamentuojamus santykius reglamentuoja Civilinis kodeksas (Nr. 89/2012 Sb.) ir Vartotojų teisių apsaugos įstatymas (Nr. 634/1992 Sb.). Šių įstatymų ištraukas galite rasti šioje taisyklių ir sąlygų dalyje.

2. Terminų apibrėžimas

Vartojimo sutartis – tai pirkimo, darbo ar kitos sutartys, jeigu sutarties šalys iš vienos pusės yra vartotojas ir iš kitos pusės – verslininkas.

Tiekėjas/pardavėjas – asmuo, kuris, sudarydamas ir vykdydamas sutartį, veikia kaip savo verslo ar kitos verslo veiklos dalis. Tai verslininkas, kuris tiesiogiai arba per kitus verslininkus pristato prekes ar teikia paslaugas pirkėjui.
Mūsų internetinės parduotuvės klientas yra pirkėjas. Pagal galiojančius teisės aktus daromas skirtumas tarp pirkėjo, kuris yra vartotojas, ir pirkėjo, kuris yra verslininkas.

Pirkėjas – vartotojas yra bet kuris asmuo, kuris, nevykdydamas savo verslo veiklos ar savarankiškai vykdant savo profesiją, sudaro sutartį su verslininku arba kitaip su juo susidoroja.

Pirkėjas – verslininkas yra pirkėjas, kuris perka prekes arba naudojasi paslaugomis, siekdamas vykdyti verslą su šiais produktais ar paslaugomis. Pardavėjo ir pirkėjo – verslininko santykiams reguliuoti negali būti taikomos specialios nuostatos dėl prekių pardavimo parduotuvėje, išskyrus 2160 straipsnio nuostatas, kurios aiškiai taikomos santykiams tarp pardavėjo ir pirkėjo. pirkėjas – verslininkas.

Pirkimo sutartis – Visas prekių pristatymas, patalpintas parduotuvės internetinėje sąsajoje, yra informacinio pobūdžio ir pardavėjas neprivalo sudaryti pirkimo sutarties dėl šių prekių. Civilinio kodekso 1732 straipsnio 2 dalies nuostatos netaikomos. Pirkėjui išsiuntus užsakymą pardavėjui pirkimo sutartis nesudaroma. Pirkimo sutartis sudaroma tuo metu, kai pardavėjas patvirtina pirkėjo užsakymą. Nuo šio momento tarp pirkėjo ir pardavėjo atsiranda abipusės teisės ir pareigos, kurias nustato pirkimo–pardavimo sutartis ir sąlygos, kurios yra neatskiriama šios sutarties dalis. Pirkimo sutarties sudarymas, nesuderinus visų Civiliniame kodekse nustatytų jos reikalavimų, yra draudžiamas Civilinio kodekso 1726 straipsnio prasme. Be to, pagal Civilinio kodekso 1740 straipsnio 3 dalį pardavėjas neleidžia priimti pasiūlymo su pakeitimu ar nukrypimu.
Informacija apie sudarytą sutartį ir verslo sąlygas
Pirkėjas, sudarydamas pirkimo–pardavimo sutartį, patvirtina, kad su šiomis sąlygomis susipažino ir su jomis sutinka. Šios sąlygos yra neatskiriama sudarytos sutarties dalis. Atlikus užsakymą pirkėjui bus išsiųstas šio užsakymo patvirtinimo el. Prie šio patvirtinimo pridedama dabartinė taisyklių ir sąlygų formuluotė bei pardavėjo skundų pateikimo tvarka PDF formatu. Pirkimo sutarties sudarymo momentu laikomas pardavėjo užsakymo patvirtinimo momentas.
Sutartis sudaroma čekų kalba, jei pardavėjo ar pirkėjo aplinkybės tam netrukdo, sutartis gali būti sudaryta ir kita, šalims suprantama kalba. Sudaryta sutartis pardavėjo archyvuojama tik sėkmingam jos įvykdymui pagal Asmens duomenų apsaugos įstatymą Nr. 101/2000 Coll. su pakeitimais ir nėra prieinama trečiosioms šalims. Informaciją apie atskirus techninius žingsnius, vedančius į sutarties sudarymą, galima matyti iš užsakymo proceso mūsų internetinėje parduotuvėje, o pirkėjas turi galimybę patikrinti ir galbūt pataisyti užsakymą prieš jį išsiųsdamas. Šios sąlygos yra pateiktos mūsų internetinės parduotuvės svetainėje, todėl pirkėjas gali jas archyvuoti ir atkurti.
Pagal Pridėtinės vertės mokesčio įstatymo Nr.235/2004 rink. pakeitimą, duomenų jau išrašytame mokesčių dokumente (sąskaitoje) keisti nuo 2013 m. sausio 1 d. Duomenys mokesčių dokumente (sąskaitoje) gali būti pakeisti tik tuo atveju, jei klientas dar negavo ir neapmokėjo prekių.

3. Prekių pristatymas

Užsakytas prekes pristatome pagal dydį ir svorį sutartine transporto paslauga.
Vykdymo objekto pristatymai bus atliekami per trumpiausią įmanomą laiką, dažniausiai per 2 - 5 darbo dienas, priklausomai nuo prekių prieinamumo ir pardavėjo veiklos galimybių. Išimtiniais atvejais arba jeigu prekės nėra sandėlyje, pristatymo terminas gali būti ilgesnis, apie kurį sužinojęs šį faktą pirkėjas bus nedelsiant informuotas. Pristatymo vieta nustatoma pagal pirkėjo užsakymą. Prekės pristatymas nurodytu adresu laikomas įvykdytu.
Vykdymo objekto įrengimas nėra pristatymo dalis. Pristatymą paskirties adresu užtikrina pardavėjas. Perimdami prekes iš transporto tarnybos visada atidžiai patikrinkite transportavimo pakuotės vientisumą. Jei pakuotė pažeista, šią informaciją įtraukite į transporto paslaugos pristatymo protokolą. Pardavėjas įsipareigoja pristatyti užsakytas prekes per sutartą terminą. Jei taip neatsitiks, pirkėjas turi teisę atsisakyti sutarties.
Negalime derinti užsakymų dėl automatizavimo, jei jie sudaromi skirtingomis dienomis nuo 12:00 val. ir apmokami per mokėjimo šliuzą arba banko pavedimu!
Transportas:
Siuntos:
Vežėjas nuolat informuos apie siuntą SMS/el.
Dieną prieš tai gausite SMS/el.paštą su informacija apie siuntos pristatymą. Jei norite pakeisti pristatymo dieną, tiesiog atsakykite į SMS/el.
Pristatymo dieną gausite SMS/el.paštą, kuriame bus nurodytas pristatymo laikas.
Savo siuntą galite sekti vežėjo svetainėje, jos numerį siunčiame elektroniniu paštu, kuriame skelbiame apie užsakymo išsiuntimą.
Siuntos priėmimas:
Primygtinai rekomenduojame nuodugniai patikrinti siuntą gavus. Aptikus sugedusią ar pažeistą pakuotę, rekomenduojame siuntos nepriimti arba spręsti tiesiogiai su transporto įmonės vairuotoju vietoje, fiksuojant žalą. Gavus sugadintą siuntą su rašytiniu įrašu, prašome pranešti apie šį įvykį ne vėliau kaip per 2 dienas nuo siuntos gavimo el. paštu info@garden-parts.cz, kur mielai patarsime. kaip elgtis tokiais atvejais. Esant skundui, rekomenduojame neišmesti pakuotės – jai taikomas įrodinėjimo procesas.

Asmeninė kolekcija:
Mūsų parduotuvėje Česká Třebová, Kubelkova 1789 Darbo laikas: I-Pn 8-16 val. Šeštadienis 9-11:30 pagal pageidavimą pasiimti už 2 EURA
Laikotarpiu nuo 1.11 iki 28.2 šeštadieniais nedirba.

4. Mokėjimo sąlygos

Esant specialaus užsakymo prekėms ar prekėms, kurių sandėlyje nėra, pardavėjas kainą ir pristatymo datą pirkėjui patvirtins iš anksto telefonu/el. Jeigu galiojanti kaina yra tokia pati arba mažesnė nei nurodyta užsakyme raštu ar el. paštu, pirkėjui ji nėra patvirtinama ir prekės jam pristatomos sutarta kaina pagal galiojančiai sudarytą sutartį. Jei kaina pakeičiama, klientas patvirtina, kad jam buvo žinoma apie pasikeitimą ir su juo sutinka, tokiu pat būdu, kuriuo buvo informuotas apie šį pasikeitimą.
Mokėjimo sąlygos - pagrindinis atsiskaitymo būdas yra atsiskaitymas grynaisiais pinigais perduodant įvykdymo objektą arba galimybė pasinaudoti kitais mokėjimo būdais, kurie yra išvardyti žemiau. Pirkėjui pasirinkus apmokėjimą iš anksto, pardavėjas lauks, kol išsiųs prekes, kol bus įvykdyta kliento prievolė sumokėti. Mokėjimas reiškia visos sumos pagal sutartį įskaitymą į pardavėjo sąskaitą.
Visos kainos yra galutinės, nurodytos įskaitant PVM ir įmokas už istorinių elektros atliekų išvežimą arba papildomi mokesčiai, kuriuos vartotojas privalo mokėti už prekes. Prieš pateikdamas užsakymą, vartotojas turi galimybę sužinoti, kiek laiko galioja kaina, atsiųsdamas el. laišką adresu info@garden-parts.cz
Visos prekės pristatomos su mokesčių dokumentu arba sąskaita faktūra (išsiunčiama el. paštu per 48 valandas nuo siuntos gavimo). Prekės lieka pardavėjo žinioje iki visiško pirkimo kainos sumokėjimo. Tiekėjui atšaukus užsakymą ar jo dalį (pvz., prekės išparduotos), pinigai ar atitinkama jų dalis nedelsiant grąžinami atgal į sąskaitos numerį, iš kurios buvo pervesti, jei nesusitarta kitaip.
Visi pakeitimai ir kainų pakeitimai internetinėje parduotuvėje yra saugomi. Prekių pasiūlymas rodomas www.garden-parts.lv (įskaitant reklamines prekes, išpardavimų ir skrajučių akcijas) galioja tol, kol baigsis atsargos arba pardavėjas netenka galimybės įvykdyti. Kaina galioja užsakymo metu.

Mokėjimo metodai:
• apmokėjimas grynaisiais pristatymo metu (vežėjo grynaisiais pristatymo metu)
• atsiskaitymas grynaisiais perimant prekes parduotuvėje Česká Třebová
     • apmokėjimas banko pavedimu į Fio banko sąskaitą. Sąskaitos numeris yra

IBAN:

CZ4020100000002901111938

BIC/SWIFT:

FIOBCZPPXXX

  • mokėjimo šliuzai, neskirti verslo klientams - (įmonės kortelės nepriimamos) - bet koks apmokėtų užsakymų atšaukimas - suma sumažinama 1% (GOPAY komisinis).
    Remdamasis pirkėjo pasirinkimu, pardavėjas pristatys prekes į pirkėjo užsakyme nurodytą vietą ir būdu. Pirkėjas privalo perimti tokiu būdu pristatytas prekes.

 

Pirkėjo užsakymo atšaukimas – pirkėjas turi teisę bet kada iki prekių išsiuntimo atsisakyti užsakymo be jokių baudų. Atsisakymas turi būti pateiktas raštu adresu info@garden-parts.cz
Nepriėmus tinkamai išsiųsto ir pristatyto užsakymo, pagal Civilinio kodekso 2913 straipsnį reikės sumokėti transporto išlaidas, kaip kompensaciją už žalą, padarytą pažeidus įsipareigojimus, kylančius iš sudarytos pirkimo sutarties. Kodas.

5. Pirkėjo, kuris yra vartotojas, atsisakymas nuo sutarties

Pagal Civilinio kodekso 1829 straipsnį vartotojas turi teisę nenurodydamas priežasčių atsisakyti sutarties per 14 dienų nuo prekės gavimo, arba nuo paskutinio prekių pristatymo gavimo, jei pirkimo turinyje yra kelių rūšių prekės arba prekė susideda iš kelių dalių (pakanka išsiųsti 14 termino dieną). Pirkėjui nusprendus per šį laikotarpį atsisakyti sutarties ir įvykdžius žemiau nurodytas sąlygas, jam grąžinama pirkimo kaina ir pigiausio pasiūlyto prekių pristatymo iš pardavėjo pirkėjui būdo išlaidos. Pagal § 1820 straipsnio 1 dalį g) ir § 1832, 3 dalis, vartotojas yra atsakingas už pirkimo sutarties atsisakymą pagal § 1829 ir paskesnius punktus. išlaidos, susijusios su prekių grąžinimu. Ši teisė nėra skundo dėl prekių sprendimo būdas.
Jei nuspręsite atsisakyti per šį laikotarpį, laikykitės toliau nurodytų sąlygų:

Ne vėliau kaip 14 dieną po prekių perėmimo pardavėjui turi būti išsiųstas pranešimas apie ketinimą atsisakyti sutarties.
Atsisiuntimo anketa PDF formatu. Jis negali būti naudojamas perkant IČO.
Atsiųskite el. paštu info@garden-parts.cz ir pridėkite prie prekių.
Prekes savo lėšomis pristatykite atgal į parduotuvę Kubelkova 1789 Česká Třebová 56002, ne vėliau kaip per 14 dienų nuo sutarties atsisakymo.
Prekes, kurias atsiųsite kaip šio atsisakymo dalį, rekomenduojame grąžinti originalioje, nepažeistoje pakuotėje, ant prekės neturi būti naudojimo žymių, jos turi būti nepažeistos, sukomplektuotos (įskaitant priedus, garantinį taloną, instrukciją ir kt.) ir su įrodymais. pirkimo. Nesiųskite prekių pristatymo metu. Rekomenduojame prekes apdrausti.
Pinigai už prekes ir pigiausio siūlomo prekių pristatymo iš internetinės parduotuvės būdo išlaidos Jums bus grąžinti pavedimu į Jūsų sąskaitą per 14 dienų nuo sutarties atsisakymo. Pardavėjas neprivalo grąžinti pirkėjui visų išleistų lėšų, kol pirkėjas neperduoda jam prekių.
Jeigu prekės vertė sumažėjo (prekės buvo sunaudotos iš dalies arba susidėvėjusios dėl to, kad su prekėmis elgiamasi kitaip, nei tai būtina atsižvelgiant į jų pobūdį ir savybes; prekės yra nepilnos arba sugadintos ), pirkėjas privalo sumokėti akivaizdžiai trūkstamą vertę.
Jeigu sudarytos sutarties dalykas buvo paslaugos ir jos buvo pradėtos vykdyti, tai pirkėjui atsisakius sutarties, atsiranda pareiga sumokėti proporcingą kainos dalį už sunaudotas paslaugas.

Vartotojas negali atsisakyti sutarties:

Be to, pirkėjas neturi teisės atsisakyti sudarytos sutarties Civilinio kodekso 1837 straipsnio prasme:
• paslaugų teikimas, jeigu jos buvo atliktos gavus išankstinį aiškų jo sutikimą nepasibaigus sutarties atsisakymo terminui ir verslininkas prieš sudarant sutartį informavo vartotoją, kad tokiu atveju jis neturi teisės atsisakyti sutarties.
• prekių tiekimas ar paslaugų tiekimas, kurių kaina priklauso nuo svyravimų finansų rinkoje, nepriklausomų nuo verslininko valios ir gali atsirasti sutarties atsisakymo laikotarpiu.
     • prekių, kurios buvo modifikuotos pagal vartotojo ar jo asmens pageidavimus, pristatymas
     • greitai gendančių prekių, taip pat prekių, kurios po pristatymo buvo negrįžtamai susimaišiusios su kitomis prekėmis, pristatymas
     • remontas ar techninė priežiūra atliekami vartotojo nurodytoje vietoje jo pageidavimu; tačiau tai netaikoma vėlesnio remonto, nei reikalaujama, atveju arba atsarginių dalių pristatymo atveju, nei reikalaujama
     • dėl prekių pristatymo uždaroje pakuotėje, kurią vartotojas išėmė iš pakuotės ir dėl higienos priežasčių jos grąžinti nėra galimybės
     • garso ar vaizdo įrašo ar kompiuterinės programos pristatymą, jei ji pažeidė originalią pakuotę
     • laikraščių, periodinių leidinių ar žurnalų pristatymas
     • apgyvendinimas, transportas, maitinimas ar laisvalaikio naudojimas, jei verslininkas šias paslaugas suteikia per nurodytą laikotarpį
sudarytas viešo aukciono pagrindu pagal viešuosius aukcionus reglamentuojančius įstatymus
     • skaitmeninio turinio pristatymas, jei jis nebuvo pateiktas fizinėje laikmenoje ir buvo pateiktas gavus išankstinį aiškų vartotojo sutikimą nepasibaigus sutarties atsisakymo terminui, o verslininkas, sudarydamas sutartį, iš anksto informavo vartotoją, kad tokiu atveju neturi teisės atsisakyti sutarties

6. Tiekėjo/pardavėjo atsisakymas nuo sutarties

Pardavėjas turi teisę atsisakyti su klientu sudarytos sutarties šiais atvejais: prekės nebegaminamos ar tiekiamos arba labai pasikeitė prekių tiekėjo kaina, arba negalima pristatyti prekių pardavėjui iš pardavėjo tiekėjo už iš pradžių nurodytą kainą, taip pat esant akivaizdžiai prekių kainos klaidoms (t.y. kainos aiškiai skiriasi nuo įprastos šios rūšies/rūšies prekių kainos) .
Akivaizdi prekės kainos klaida laikoma, pavyzdžiui, neteisingai nurodyti pirmieji trys skaitmenys vietoj keturių; vienu skaitmeniu mažesnė kaina (pvz., nurodant kainą vienas skaitmuo „iškrenta“); akivaizdžiai maža prekės kaina (pvz., 50 % mažesnė kaina nei įprasta tokio tipo ir rūšies prekėms, nenurodant, kad prekės yra išpardavimas ar kitas nuolaidų renginys); ir kitos akivaizdžios rašto klaidos, akivaizdžios klaidos prekės aprašyme, paveikslėlyje ir kt.
Susidarius tokiai situacijai, pardavėjas nedelsdamas susisieks su pirkėju, kad susitartų dėl tolesnių veiksmų. Jei pirkėjas jau sumokėjo dalį ar visą pirkimo kainą, ši suma per trumpiausią įmanomą laiką per 10 darbo dienų, bet ne vėliau kaip per 30 dienų nuo užsakymo atšaukimo dienos grąžinama į jo sąskaitą ar adresą. Pardavėjas

7. Teisės dėl netinkamo vykdymo ir garantijos

Pirkėjas, prieš pradėdamas naudoti prekę pirmą kartą, privalo perskaityti naudojimo instrukcijas arba naudojimo instrukcijas bei visas garantines sąlygas ir po to griežtai laikytis šios informacijos, nes priešingu atveju kyla pavojus, kad prekė bus sugadinta dėl netinkamo naudojimo ir jis dėl atsiradusio trūkumo savo teisės ribose negalės reikalauti iš pardavėjo atsakomybės už trūkumus. Teisių iš pardavėjo atsakomybės už trūkumus įgyvendinimo laikas prasideda pirkėjui perėmus daiktą.
Pagal § 2104, pirkėjas privalo kuo greičiau po perėmimo apžiūrėti prekes ir įsitikinti jų savybėmis bei kiekiu. Jeigu pirkėjas nėra vartotojas ir aptinkama žala, surašomas pažeidimo protokolas ir pardavėjas įsipareigoja suteikti protingą nuolaidą pristatymui arba pristatyti kitą nepriekaištingą prekę. Vėlesnės pretenzijos dėl gaminio mechaninių pažeidimų nebepriimamos.
Pardavėjas, vartotojui pareikalavus, netinkamai įvykdžius įsipareigojimus, privalo išduoti raštišką patvirtinimą apie savo įsipareigojimų mastą ir trukmę.

8. Teisių, atsiradusių dėl netinkamo įvykdymo, įgyvendinimo laikas

Parduodant plataus vartojimo prekes, teisių iš netinkamo įvykdymo pareiškimo terminas yra 24 mėnesiai, tačiau ilgesnis terminas gali būti nustatytas įrašu garantiniame liudijime, ant jo pakuotės ar reklamoje. Jei tokiu būdu suteikiama ilgesnė nei 24 mėnesių garantija, pardavėjas garantijos pratęsimo sąlygas ir apimtį nustato pareiškimo forma garantijos liudijime arba specialiose sąlygose, o jei taip nenurodyta, Kokybės garantijų kodekso civilinės nuostatos. Pardavėjo atsakomybė už trūkumus netaikoma normaliam daikto (ar jo dalių) nusidėvėjimui, atsiradusiam dėl naudojimo.
Naudodamasis teisėmis iš atsakomybės už netinkamą įvykdymą, vartotojas turi šias teises:
Teisė nemokamai pataisyti prekę, teisė į naujų prekių pristatymą ar jos dalies pakeitimą, tuo tarpu šia teise galima pasinaudoti, jei naujos prekės ar jos dalies pristatymas yra tinkamas skundo dėl defekto pobūdis. Tinkamumas šiems tikslams vertinamas, pavyzdžiui, pagal tai, kad defekto negalima pašalinti taisant arba toks remontas atrodo finansiškai ar laiko atžvilgiu neekonomiškas sprendimas. Vartotojas taip pat turi teisę į naujos prekės pristatymą arba jos sudedamosios dalies pakeitimą, jei tai yra trūkumas, kurį galima pašalinti, tačiau prekė negali būti naudojama dėl pakartotinio defekto atsiradimo (po remonto – t.y. tas pats defektas su tais pačiais simptomais pasireiškia iš viso 3 kartus ir toks defektas buvo bent du kartus taisytas) arba tinkamai naudoti didesniam defektų skaičiui.
Teisė atsisakyti sutarties – gali būti pasinaudota, jei nėra galimybės pataisyti daikto ir nėra galimybės pristatyti naujų prekių ar pakeisti jos dalies (jei yra šios teisės sąlygos). Be to, šia teise galima pasinaudoti, jei prekė turi daug trūkumų arba jos negali būti tinkamai naudojamos dėl pakartotinio defekto atsiradimo po remonto.
Protinga nuolaida nuo pirkimo kainos: pirkėjui neatsisakius sutarties arba nepasinaudojus teise tiekti naują mokslininką be defektų, pakeisti jo dalį ar pataisyti daiktą, jis gali reikalauti protingos nuolaidos. Pirkėjas turi teisę į pagrįstą nuolaidą net ir tuo atveju, jeigu pardavėjas negali pristatyti naujos prekės be defektų, pakeisti jos dalies ar pataisyti prekės, taip pat jeigu pardavėjas per protingą terminą nepašalina susidariusios situacijos arba dėl teisių gynimo sukeltų didelių sunkumų vartotojui.

Garantinis laikotarpis ir iš jo kylančios teisės visiems pirkėjams, kurie nėra vartotojai, galioja konkretaus importuotojo ar gamintojo nustatyta apimtimi. Jei importuotojas ar gamintojas to nenustato, teisės, kylančios iš kokybės garantijos pagal § 2113 ir paskesnius reikalavimus. Civilinis kodeksas.

9. Skundai (Teisės dėl netinkamo vykdymo)

Pardavėjas skundo sprendimą priims nedelsiant, sudėtingais atvejais per 3 darbo dienas. Į šį laikotarpį neįskaitomas laikas, atitinkantis prekės ar paslaugos rūšį, reikalingą profesionaliam defekto įvertinimui. Skundas bus išnagrinėtas be nepagrįsto delsimo, ne vėliau kaip per 30 kalendorinių dienų nuo skundo padavimo dienos, jeigu pardavėjas ir pirkėjas raštu nesusitaria kitaip. Pasibaigus šiam terminui, vartotojas turi tokias pačias teises, lyg būtų buvęs esminis sutarties pažeidimas. Pardavėjas vartotojui išduoda rašytinį patvirtinimą, kurį išsiunčia vartotojo elektroniniu paštu, kada vartotojas pateikė skundą, kas jame yra ir kokio jo nagrinėjimo būdo jis reikalauja. Be to, pardavėjas vartotojui išduoda patvirtinimą, kurį jis išsiunčia vartotojo elektroniniu paštu apie skundo nagrinėjimo datą ir būdą, įskaitant remonto ir jo trukmės patvirtinimą. Pretenzijos atmetimo atveju pardavėjas vartotojui pateikia raštišką šio atmetimo pagrindimą.

Teisės į atsakomybę už trūkumus taikomos pardavėjui, iš kurio buvo pirkta prekė. Tačiau jeigu garantiniame talone nurodytas kitas remontuoti paskirtas verslininkas, esantis pardavėjo buveinėje arba arčiau pirkėjo esančioje vietoje, pirkėjas pasinaudos teise remontuoti pas tą verslininką, paskirtą atlikti garantinį remontą.

Esant nekokybiškoms prekėms, atsiųskite jas mūsų adresu Kubelkova 1789 Česká Třebová 56002. Dėl išsamesnės informacijos galite kreiptis į mūsų klientų centrą info@garden-parts.cz Pirkėjas privalo nepagrįstai nedelsdamas pranešti pardavėjui apie nekokybiškas prekes. jiems paaiškėjus.

Skundai dėl prekių – jei pirkėjas yra vartotojas, reglamentuojami atitinkamos Civilinio kodekso ir Vartotojų teisių apsaugos įstatymo nuostatos.

Pirkėjas turi teisę į būtinųjų išlaidų, patirtų įgyvendinant atsakomybės už defektus įgyvendinimą, atlyginimą absoliučiai būtina suma.

Atsisakius sutarties dėl prekės trūkumo, vartotojas taip pat turi teisę į išlaidų, kurias būtinai turėjo dėl šio atsisakymo, atlyginimą.

10. Asmens duomenų apsauga

Mes laikomės įstatymo Nr. 101/2000 Coll. dėl asmens duomenų ir informacijos apsaugos. Mūsų tvarkomi asmens duomenys yra apsaugoti nuo netinkamo naudojimo.
Jei perkate kaip fizinis asmuo, registracijos metu prašome pateikti šią informaciją:
Vardas ir pavardė
Sąskaitų faktūrų išrašymo ir prekių pristatymo adresas
Telefono ryšys
Elektroninis adresas (el.
Jei perkate kaip juridinis asmuo, registracijos metu prašome pateikti šią informaciją:
Įmonės pavadinimas (verslo įmonė)
Sąskaitų faktūrų išrašymo ir prekių pristatymo adresas
IČO, DIČ
Telefono ryšys
Elektroninis adresas (el.
Jūsų asmens duomenys bus tvarkomi aukščiau nurodyta apimtimi.

Aukščiau nurodyti asmens duomenys bus tvarkomi Jūsų, kaip pirkėjo, identifikavimo, būtinų buhalterinių operacijų ir Jūsų apmokėjimo už įsigytas prekes apskaitai, teisingo prekių pristatymo bei bendravimo su tu.

Pirkdami internetinėje parduotuvėje www.garden-detalės……., Jūs duodate sutikimą, kad galėtume perduoti savo klientų asmens duomenis komercinių pranešimų siuntimo, tinkamo prekių transportavimo, vartotojų aptarnavimo tikslais. kredito ir panašiais tikslais trečiosioms šalims, būtent paslaugų teikėjams, siunčiantiems komercinius pranešimus, klientų aptarnavimo paslaugoms, vežėjams, įmokų bendrovėms ir draudimo bendrovėms. Asmens duomenys nėra parduodami ar nuomojami trečiosios šalies naudai.

Pirkdami šioje internetinėje parduotuvėje sutinkate su:

tvarkyti ir rinkti jūsų asmens duomenis. rinkodaros tikslais. Šį sutikimą Pirkėjas gali bet kada nemokamai atšaukti (prašyti ištrinti kai kuriuos savo duomenis, arba visiškai ištrinti visus savo duomenis iš administratoriaus duomenų bazės), el. paštu: info@garden-parts.cz
siųsdami verslo pasiūlymą savo el. pašto adresu, pašto adresu arba SMS žinutėmis. Galite atsisakyti gauti komercinius pranešimus el. paštu: info@garden-parts.cz

Pirkėjas turi teisę susipažinti su savo asmens duomenimis, jis turi teisę į jų taisymą, papildymą, turi teisę juos blokuoti, gali prašyti paaiškinti ir pašalinti broką, ir visa tai nemokamai el. -pašto adresas info@garden-parts.cz Apie tai pirkėjas apie procedūrą bus informuotas el.
Asmens duomenys bus tvarkomi tiek, kiek reikia užsakymui apdoroti ir, jei reikia, skundui išspręsti.

Tuo atveju, jei yra galimybė pirkti svetainėje ir įvykdyti pardavėjo įsipareigojimus pagal pirkimo sutartį, pirkėjo kompiuteryje neišsaugojus vadinamųjų slapukų, pirkėjas gali bet kada atšaukti sutikimą pagal ankstesnį sakinį. .

Verslo žinučių siuntimas el

Prisiregistruodami gauti naujienlaiškį, t. y. įvesdami el. pašto adresą, sutinkate, kad asmens duomenys būtų tvarkomi el. pašto adreso ribose verslo ryšių siuntimo tikslais. Taip pat patvirtinate, kad perskaitėte šias sąlygas ir sutinkate su jomis.
Prisiregistruodami gauti naujienlaiškį, t.y. įvesdami savo el. pašto adresą, sutinkate, kad Jūsų el. pašto adresu būtų siunčiami komerciniai pranešimai.
Prisiregistruodami gauti naujienlaiškį, t.y. įvesdami elektroninio pašto adresą, patvirtinate, kad galite bet kada nemokamai atšaukti savo sutikimą tvarkyti asmens duomenis ir siųsti komercinius pranešimus. Galite patys atsisakyti naujienų (verslo pranešimų) prenumeratos, spustelėdami atitinkamą nuorodą kiekvieno informacinio laiško apačioje arba parašykite mums el. laišką adresu info@garden-parts.cz su prašymu atsisakyti.
Prisiregistruodami gauti naujienlaiškį, t.y. įvesdami elektroninio pašto adresą, sutinkate, kad asmens duomenų administratorius galėtų perduoti asmens duomenis tretiesiems asmenims komercinių pranešimų siuntimo tikslu. Šie subjektai yra išimtinai komercinių pranešimų paslaugų teikėjai.

Pagal Civilinio kodekso 1820 straipsnio 1 dalies j punkto nuostatas pardavėjas informuoja, kad vartotojas gali kreiptis į kontrolės įstaigą, kuri yra Čekijos prekybos inspekcija, su skundu neteisminiu būdu. Čekijos prekybos inspekcija nagrinėja neteisminius vartotojų skundus atitinkamų teisės aktų nustatyta tvarka ir sąlygomis.

 Vartojimo ginčo sprendimas ne teisme
     • Gerbiamas vartotoju, jei manote, kad padarėme jums žalą arba neįvykdėme savo įsipareigojimų, rašykite mūsų el. pašto adresu info@garden-parts.cz
     • Jei ginčo nepavyks išspręsti tiesiogiai, remiantis Įstatymu Nr. 378/2015, iš dalies keičiančiu Įstatymą Nr. 634/1992 Rink. dėl vartotojų apsaugos, jūs taip pat turite teisę į vartotojų ginčo sprendimą ne teisme.
     • Vartotojų ginčų tarp prekiautojo ir vartotojo neteisminio sprendimo subjektas (ADR) yra Čekijos prekybos inspekcija arba kitas Pramonės ir prekybos ministerijos įgaliotas subjektas, žr. http://www.mpo.cz/ dokument169867.html.
     • Čekijos prekybos inspekcijoje vartotojas turi galimybę pateikti pasiūlymą per internetinę formą, kurią galima rasti Čekijos prekybos inspekcijos svetainėje https://adr.coi.cz/cs.
     • Vartotojas gali pateikti pasiūlymą Čekijos prekybos inspekcijai arba įgaliotam subjektui ne vėliau kaip per 1 metus nuo tos dienos, kai pirmą kartą pasinaudojo savo teise, dėl kurios kilo ginčas, su pardavėju.
     • Vartotojas taip pat gali pateikti pasiūlymą per ES neteisminio vartotojų ginčų sprendimo platformą, kurią galima rasti internete adresu https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main .home.show&lng=CS. Čia pasiūlymą ES įsikūrusiam prekybininkui gali pateikti tik ES gyvenantis vartotojas.
     • Jeigu ginčo šalių netenkina vartojimo ginčo neteisminio sprendimo kokybė ir mano, kad nagrinėjant bylą buvo pažeistos Vartojimo ginčų sprendimo ne teisme taisyklės, jos gali pateikti skundą. Pramonės ir prekybos ministerijos adresu arba elektroninio pašto adresu adr@mpo.cz
     • Tarpvalstybinių ginčų atveju Čekijos Respublikos Europos vartotojų centras padeda vartotojams susisiekti su atitinkamu subjektu vartotojų ginčų neteisminiam sprendimui.
     • Šalys padengia išlaidas, susijusias su vartotojų ginčų sprendimu ne teisme.
Informacija apie asmens duomenų tvarkymą